pg mati ar..ade aku kesah????

bangun2 pagi tadi jer da ade org rosakkan mud farah..
dahla junior sendiri ..
sakit gak la hati..rase penat da cube berlembut ngan die..
cakap lebih2 kang ade org backup die...so diam je la lagi bek..
kali ni da 2 kali die perli farah..
sedap mulut ko jer perli aku erk,,
rase nak jer aku siat2 mulut ko tuh...
rase nak jer ngungkit semua keje ko yang aku buat..
tak sedar dek untung,,,!!!
budject penampilan ko bek hati ko baik ar...
g la mamp......
arghh memang sakit hati sangat kat die yang suke berkire dengan ape die wat..
ko buta ker org lain lagi komited dari ko!!!
ko engat ko sowg je ade masalah??? org lain y hidup kat dunia ni bahgia sokmo la??
ko pk diri ko jer...ade ko pk diri org lain???
ni first time farah rase marah sangat smpai leh marah2 sekali dalam blog...
sebab.........die da melampau!!!!!!!!!!!!!!!
kesabaran farah ade batasnyer...
huhh,,,,sangat bengang dengan die.....

2 Response to "pg mati ar..ade aku kesah????"

  1. Fazreen Jalal says:
    August 1, 2010 at 9:16 PM

    lek farah,,,sabar,,,
    mmg betul kesabaran seseorg ad limit nya,,,
    jgn r marah2,,,
    xbest r kalo tgk ko mrh2,,,
    huhuhu....
    (^_^)

  2. farah ain says:
    August 4, 2010 at 5:33 PM

    tu la khuz..
    aku ni emosi,,tq dear,,,aku try kawal perasaan aku..
    positive thinking:)