kenapa Aku sejak Kebelakangan ini.

post ini adalah untuk menerangkan kenapa saya akhir2 ini..
kenapa saya nak post pasal saya..macam la orang nak tahu sangat kan pasal saya..
actually saya pun tak nak sibuk ngada2 nak cite pasal privacy saya. cuma skang ni saya rase ade jer org tak puas hati sebab saya tak dtg kelas. Saya bukan MALAS ok.!! kalau saya larat saya pergi je kelas..masalahnyer saya ada sakit saya sendiri.. takkan la saya gtau semua ,, agak2 la kan.,. saya dtg ker tak datang ker.tak susahkan sape2 kan.. saya reti la settel masalah saya sendiri. kalu die yer2 sibuk2 tu die leh tolong settle prob saya ker.. ye ar memang orang takkan tahu yang saya sakit sebab saya ni memang jenis tunjuk muka eppi go lucky jer..ada paedah ker lau saya tunjuk muka asam jawa jeruk manis lau saya tengah sakit ker ada prob ker..
papepun saya bersyukur sangat ada shabat2 tercinta yang sangat mengambil berat pasal saya.
yang tolong saya 24 hours.. bile2 masa saya perlukan dowg..
saya bersyukur ada pensyarah yang begitu memahami dan penyayang,,yang sangup tolong saya n try make me eppi..:)
yang penting saya bersykur atas kasih sayang Allah..yang beri kekuatan kepada saya nak harungi semua ni..Alhamdulillah...masih ada usia saya untuk memohon taubat kepadaNYA ..

1 Response to "kenapa Aku sejak Kebelakangan ini."

  1. Anonymous Says:
    March 24, 2011 at 12:28 AM

    moga-moga sihat hendaknya selalu....
    (n__n)