KEMbali!!!!

da lama tak tulis blog..
banyak halangan akhir2 ney..
dengan sibuk final exam...aku plak jatuh sakit...
terpaksa masuk wad dan terpaksa tangguh 3 paper..
tapi tu semua ujian Allah..
aku redha segalanyer..
ermm..semangat kawan2 yang wat aku bangkit..
selain family aku...
aku minta maaf kat kalian sebab sepanjang sakit banyak susahkan kalian...
terutama mak ngan kawan2 aku kat UDM ney..
aku bangga jadi sebahagiaan dari korg...
papepun yang kita lalui dalam hidup ney..
kita perlukan kesabaran..
jangan cepat putus asa..
sebab Allah tak suke hambanya yang cepat putus asa..
masih banyak lagi orang yang lagi susah dari kita...
besok da balik kampung...
mesti rindu kat teman2...
selamat bercuti teman2...peace!!!!

1 Response to "KEMbali!!!!"

  1. Rauf Husna Public Gold Dealer Cyberjaya says:
    May 6, 2009 at 5:14 AM

    sian fara honeyku..
    tp ingt 2 sume ujian ALLAH
    w'apepn kte sume ttp kwn:P