bila aku dan rumate aku dah bengang!!

cite die camni..
sejak aku ngan mira duk bertapak kat biruni 212 ney..
mungkin jua kat eqa or long yang duk tingkat atas ney..
kitaorg sering dengar hilai tawa pontianak..kasar sangat ker?
lantakla..
dorg ney suke mengilai tak kira waktu..
pagi ker..tengah malam ker..
tapi paling extreme time magrib..
yang beshnyer..dorg ney dak fki..
bukan nak burukkan fki..tapi dowg ney tak reri jage perangai..
aku pun kadang2 kecoh gak..
tapi bertempat la..not everytime..
kalau aku nagn mira..
yang mengilai tu dari kiri kanan bilik kitaorg..
kalau long..
depan bilik..
kalau eqa..
sebelah bilik..
dorg ney satu geng la..
classmate...
aku tak kisah kalau nak bising...tapi kadang2 dahla..
ney hari2..
bayangkanla..
sampai aku nagn mira tau la aktiviti dorg hari2,dorg call sape..
dorg berkenalan ngan sape,mak dorg cakap per dalam hp..
sebab kuatnyer dorg cakap...
kitaorg sabar lagi..
tapi time study week ney pun dowg tak consideer gak..
aku tak tau la time bile dowg study..
every time mengilai jer..
aku pun pelik.,..
at last tadi dah tak sanggup..
aku hantar la dexna,,,
g tegur bek2...
sebab dexna yang selang 3 bilik ney pun leh dengar hilai tawa dorg dengan jelas..
bukan kadang2..
tapi hari2..
tensen!!!
bila dexna tegur..
dorg perli2 plak..
hishhh...
rasa cam!@@###$
dahla bawak nama fakulti..
ermm..
sabar2!!!
semuge dowg paham perasaan kitaorg..

0 Response to "bila aku dan rumate aku dah bengang!!"